Ми пропонуємо техніку виняткової якості та високої надійності від кращих виробників, які дорожать своєю репутацією, тому відсоток гарантійних випадків близький до нуля. Але є гарантійні зобов'язання виробника перед покупцем і важливо знати наступне:
Якщо у вас є питання щодо гарантії або повернення техніки, ви можете уточнити у наших менеджерів по телефону.
|
Короткий перелік основних моментів, які потрібно знати покупцю.
Щоб обміняти або повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:
-
товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
-
товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
-
збережено всі ярлики та заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри авторизовані виробниками. Адресу необхідного сервісного центру ви можете уточнити у наших менеджерів. Також ви можете відправити товар до нас, до Києва, у той же спосіб, яким його отримали. Ми відремонтуємо його в авторизованому сервісному центрі і відправимо його вам назад.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються:
-
модель;
-
серійний номер;
-
гарантійний срок;
-
дата продажу товару.
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. У гарантійному талоні ви знайдете адреси та телефони сервісних центрів, авторизованих виробником. Якщо у гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
-
товар із повною комплектацією;
-
гарантійний талон;
-
документ, що підтверджує оплату;
-
висновок сервісного центру з відміткою у тому, що має «суттєвий недолік».
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
-
порушена безпека гарантійних пломб;
-
є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
-
порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
-
було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
-
неправильно заповнений гарантійний талон;
-
серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
-
природне зношування або вичерпання ресурсу;
-
випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
-
ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
-
пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
-
пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
-
ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
|