Підсилювач для навушників, гібридна схема Class A, вихідна потужність: 3,6 Вт/32 Ома, діапазон частот: 10 Гц - 80 кГц, гармоніки: 0,1%, вихідний опір: регульований 16 Ом - 1 кОм, комутація: 1 x RCA, 1 x XLR, габарити: 200 x 230 x 60 мм, вага: 3 кг.
Небагатьом виробникам вдається поєднати форму та зміст так само ефектно, як Pathos. Ми ніколи не скаржилися на якість виготовлення моделей Pathos, і тут причепитися теж нема до чого.
Aurium виглядає дуже солідним та стильним; компанія приділила багато уваги якості складання та оздоблення. Можливо, не всім сподобається його яскрава зовнішність – але нам вона більше до вподоби, ніж звичайно безликі чорні та сріблясті коробки. Єдина претензія у нас – до регулятора гучності: він обертається майже без опору, трохи знижуючи враження солідності.
Компанія Pathos давно об'єднує у своїх підсилювачах лампи та транзистори, прагнучи поєднати м'якість лампового звуку та гостроту транзисторного. Багато компонентів, виконані за гібридною схемою, не досягають успіху в прагненні цієї мети. Aurium, як і більшості моделей Pathos, це вдається.
У цьому незвичайному підсилювачі застосовані дві невеликі лампи 6922, що працюють у контурі підсилювача класу A, а донесення сигналу до навушників покладено транзисторний вихідний каскад. Вихідна потужність становить 3,6 Вт при навантаженні 32 Ом. Ми пробували такі моделі, як Beyerdynamic T1, Grado RS1 та Sennheiser HD595, і всі вони без проблем грали гучно та якісно.
Aurium зовнішній блок живлення, що підключається досить довгим роз'ємним кабелем. Зовнішні блоки живлення зазвичай призводять до підвищення якості звучання завдяки тому, що великі струми та потенційно сильні магнітні поля фізично віддаляються від чутливих аудіоконтурів.
За стандартами підсилювачів для навушників оснащеність Aurium досить висока: у нього чотири лінійні входи, зокрема один симетричний. На задній панелі розташовано регулятор балансу; є також надзвичайно рідкісна в подібних моделях можливість підстроювання коефіцієнта посилення, що дозволяє виставляти рівень сигналу відповідно до чутливості навушників, що використовуються.
Звучання Aurium нам дуже подобається; воно являє собою чарівне поєднання прозорості та гостроти. Детальність СЧ та ВЧ виключно висока; скрипка у творі Арво Пярта Fratres зачаровує чистотою голосу.
Підсилювач не тільки чітко окреслює атаку та згасання нот, але й відтінює нюанси, значно повніше розкриваючи звукові текстури інструментів.
Те ж саме і для вокалу, що доводить Here's the Tender Coming групи Unthanks у форматі 24 біт/44,1 кГц. Голоси звучать напрочуд виразно і опрацьовано, їм притаманні вагомість і щільність. Незважаючи на дуже високу детальність, звучання Aurium не страждає на надмірну аналітичність.
Найбільш вражаючий частотний діапазон Pathos - це НЧ, в який робить помітний внесок транзисторна складова схеми. Баси пісні 60 Feet Tall групи The Dead Weather винятково пружні і надзвичайно енергійні. Їм притаманні всі необхідні якості – міць, розмах та рухливість. Якби контроль у Aurium трохи слабший, його могутні низи заглушили б все інше; на щастя, делікатний і виразний середній діапазон виявляється цілком пропорційним, а загальний баланс бездоганним.
Витратити подібну суму на підсилювач для навушників можна лише у випадку, якщо джерело та навушники не поступаються йому якістю. Мінімальні варіанти, на наш погляд, це Audiolab 8200CD та навушники Grado SR325i. Моделі цього або ще вищого класу дозволять Aurium радувати вас справжнім звуком класу High End у стильній та компактній формі.